Post by hanbebarcuwest on Mar 13, 2022 13:37:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Learn Japanese - 1800 common sentences ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Learn Japanese - 1800 common sentences IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många tokens ▞▞▞
▞▞▞ Learn Japanese - 1800 common sentences 2022 version ▞▞▞
den här appen är full av programmeringsfel. När skärmformatet inte stämmer överens. ofta är svaret inte synligt eller nåbart genom beröring. att behöva svara fel bara för att trycka förbi den dåliga pagineringen ta bort allt det roliga.
de uppdaterade appen. Jag ser ingen annan förändring än att ändra gränssnittet och lägga till annonsen så att folk kan betala dem. det är bra, men fortfarande ingen hiragana. Jag skulle betala för det om det har hiragana ovanför dessa kanji. Jag föredrar också det gamla gränssnittet. den nya är obekväm. det ser inte riktigt bra ut heller. edit: väldigt oförskämd. tar inte emot förslag och kritik. sjunka till en stjärna.
Förutom påminnelsen om att betygsätta 5-stjärnigt, jag älskar allt med det hittills
Mycket bra.
Learn Japanese - 1800 common sentences Təhsil afur
いい
Bara juper
Denna app gör japanska högtalare. Super funktionell!
Hjälpsam. Jag gillar att man kan läsa meningar kombinerade med Kanji. Jag önskar att du kunde lägga meningar du inte känner till på en separat lista så att du bara kunde studera dem. annars är det en utmärkt app för att läsa japanska.
SKÖN!! :<
Fixade problemet.
Mycket bra inlärningsapp.
Appen är fantastisk, inte bara gränssnittet utan också dess ämnen för lärande. Uppriktigt sagt laddade jag ner de flesta PORO-appar eftersom de är så användbara och gör allt lättare att komma ihåg! Jag märker dock att den här appen inte har Furigana, det finns Romanji, men jag föredrar Furigana för att läsa Kanji.
Tack för den här appen.
Excellent
Mycket trevlig app
Jo för mig
Inte dåligt
Bra jobbat!
Vänligen fixa den här appen snarast!! Så många buggar. Jag kan inte ladda ner ljuddata heller. Det stod alltid "Kontrollera din internetanslutning" i själva verket är mitt nät ok inget fel. Jag avinstallerade och installerade om appen men kommer inte att fungera kan fortfarande inte ladda ner resursdata. Snälla fixa det!. Tack.
PAC-MAN Arcade edyn
Många meningar, bra uttal.
Android 10 không ladda ner bài học về đc
Varför behöver appen komma åt mina mediefiler? Mer så varför ger det dig möjligheten att neka om du ska spamma begäran och inte ge åtkomst till appen ändå?
bra
jag gillar det väldigt mycket
Det går inte att ladda ner datafilen. Så kan inte använda. Vänligen fixa det här problemet.
bra app!!
Jag älskar den här fantastiska appen men jag ger den en 4-stjärnig recension i hopp om att få din uppmärksamhet, kan ett furigana-alternativ läggas till i appen? Den har redan romaji-inställning men jag skulle älska att furigana skulle vara ett alternativ att aktivera också för att göra kanji-läsning lättare. Tack för din tid, när jag har uppdaterat ändrar jag mitt betyg till 5 stjärnor för denna underbara app.
mycket bra app.
Kraschar när du backar ur en kategori
Superbra app! Lätt att använda och mycket hjälpsam. 5/5 för mig
Den här appen är bra! Jag önskar bara att de lär dig hur man läser japanska.
Bra för första steget..
Ja
Irriterande och störande annonser dyker upp alldeles för ofta. edit: Jag förstår att de måste betala för utvecklingen och 2.99 är ett rimligt pris som jag skulle betala om jag gillar appen, men att mötas av popup-fönster i helskärm efter nästan varje skärm är så motbjudande att jag inte kan stå ut utvärdera innehållet - det var ett enkelt beslut att avinstallera efter 1 minut. edit 2: installerade om för att få den senaste versionen de nämnde, men jag ser ingen skillnad.
Jag använder detta tillsammans med olika andra appar, böcker och flash-kort. Jag tror att det skulle vara användbart att sakta ner talet och kanske ha en mening med mellanrum och en utan mellanslag. Mat- och dryckssektionen verkar riktigt udda. Det har bara en sak som rör mat eller dryck. Och det är "jag hungrig".
Jag kan inte ladda ner ljuddata!
すぐいね
Herregud, jag önskar att jag hittade dessa appar tidigare! Dessa är så specifika och du behöver inte betala för att lära dig svåra ämnen! Tack så mycket! Jag har redan börjat bli bättre på att memorera!
Jag gräver det, jag gräver det
Jag älskar appen men jag tror att den skulle ha nytta av att lägga till anteckningar så att du kan se hur meningarna är gjorda som platsmarkörerna {Jag tror att det är vad de heter} etcetera. Till exempel säger appen "Jag läser mycket manga" men någon kanske vill säga "Jag läser lite manga" kanske att lägga till anteckningar skulle hjälpa till att göra det tydligare och så att folk kan ändra meningarna {förlåt om detta inte är meningsfullt, jag är inte säker på hur jag ska uttrycka det} Trots att det är en bra och praktisk app, tack för din tid. Yuna~
Jag ville ha japanska och appen öppnas på vietnamesiska
Jag har betalat för att ta bort annonser men får fortfarande annonserna